Zákaznická podpora

Technická podporaS instalací i provozem systému ENTRY může být spojena řada otázek či problémů. Pokud potřebujete s některým z nich poradit, využijte níže uvedené zdroje (Časté dotazy (FAQ), Návody a postupy, …). Je totiž možné, že odpověď na Vaši otázku naleznete právě tam.

Nebo můžete kontaktovat technickou podporu. V každém případě, jsme připraveni udělat vše pro to, aby se systém ENTRY stal efektivním pomocníkem pro Vaše podnikání.

HOTLINE – technická podporaTechnická podpora

Technická podpora je poskytovaná pouze uživatelům s platnou softwarovou smlouvou nebo se zakoupenou verzí programu pro aktuální kalendářní rok  dle podmínek firmy HJ-SOFT.

Telefon telefon: 465 321 096
E-mail e-mail: hotline@hjsoft.cz

Časté dotazy (FAQ)Časté dotazy

Je možné, že problém nebo dotaz, který máte, řešil už někdo před Vámi. Zkuste se proto podívat do kategorie Časté dotazy, možná naleznete odpověď právě zde.

Návody a postupyNávody a postupy

V kategorii Návody a postupy naleznete přehledně zpracovaný popis různých činností spojených s instalací, konfigurací, ale i provozem systému ENTRY.

Vzdálená podporaVzdálená podpora

Vzdálená podpora systému ENTRY umožní pracovníkům technické podpory dočasný přístup k pracovní ploše uživatele.

Odkaz na instalaci klienta vzdálené podpory je zde (velikost souboru 1062 kB).

Instalace systémuInstalace systému

Instalace systému ENTRY může být na různých systémech nepatrně odlišná, přesto Vám zde nabízíme stručný návod na její provedení. Pokud si s ní přesto nebude vědět rady, obraťte se na nás.

ONCZ.NET