S instalací i provozem systému ENTRY může být spojena řada otázek či problémů. Pokud potřebujete s některým z nich poradit, využijte níže uvedené zdroje (Časté dotazy (FAQ), Návody a postupy, …). Je totiž možné, že odpověď na Vaši otázku naleznete právě tam.
Nebo můžete kontaktovat technickou podporu. V každém případě, jsme připraveni udělat vše pro to, aby se systém ENTRY stal efektivním pomocníkem pro Vaše podnikání.
Technická podpora![Technická podpora](/wp-content/images/messenger.png)
Technická podpora je poskytovaná pouze uživatelům s platnou softwarovou smlouvou nebo se zakoupenou verzí programu pro aktuální kalendářní rok dle podmínek firmy HJ-SOFT.
telefon: 465 321 096
e-mail: podpora@hjsoft.cz
Vzdálenou podporu systému ENTRY spustíte zde
Časté dotazy (FAQ)![Časté dotazy](/wp-content/images/note_search.png)
Je možné, že problém nebo dotaz, který máte, řešil už někdo před Vámi. Zkuste se proto podívat do kategorie Časté dotazy, možná naleznete odpověď právě zde.
Návody a postupy![Návody a postupy](/wp-content/images/note_write.png)
V kategorii Návody a postupy naleznete přehledně zpracovaný popis různých činností spojených s instalací, konfigurací, ale i provozem systému ENTRY.
Vzdálená podpora![Vzdálená podpora](/wp-content/images/help.png)
Vzdálená podpora systému ENTRY umožní pracovníkům technické podpory dočasný přístup k pracovní ploše uživatele.
Odkaz na instalaci klienta vzdálené podpory je zde (velikost souboru 1062 kB).
Instalace systému![Instalace systému](/wp-content/images/task.png)
Instalace systému ENTRY může být na různých systémech nepatrně odlišná, přesto Vám zde nabízíme stručný návod na její provedení. Pokud si s ní přesto nebude vědět rady, obraťte se na nás.