Od 31.7.2014 je k dispozici nová verze našeho ekonomického software, upgrade programu ENTRY 7/2014. Verze 7/2014 obsahuje jak reakce na legislativní změny, tak i řadu úprav a vylepšení, jež by měly mnohé z Vás oslovit a poskytnout Vám nové komfortní možnosti práce s programem ENTRY. Upgrade přináší novinky v podstatě ve všech modulech, stěžejní úpravy však obsahují především moduly Účetnictví, Danev a Mzdy.
V modulu Účetnictví jsou v reakci na letošní nové zákony NOZ a ZOK připraveny výstupy účetních výkazů s novým zadáním pro rok 2014, obsaženým v nové sérii výkazů, označených pořadovým číslem 6. Současně s novými výkazy obsahuje modul novou akci, která zjistí a zobrazí uživatelům rozdíly v zadání výkazů oproti minulé sérii. Akci jsme připravili v reakci na zkušenosti z minulé změny výkazů v roce 2013, kdy bylo u některých uživatelů pracné dohledat v zadání výkazů účty zadané a používané navíc nad rámec distribuované účtové osnovy a distribuovaných zadání výkazů.
Především v modulech Účetnictví a Daňové evidence (ale obecně i v dalších modulech) nalezne uplatnění možnost odesílání datových zpráv přímo z ENTRY bez použití prostředí datových schránek. Tímto způsobem bude možné odesílat datovou zprávu obsahující např. XML soubory různých přiznání nebo jakékoli PDF soubory z výstupů (např. účetní výkazy). Dále např. oba účetní moduly obsahují v aktualizaci bankovních výpisů možnost automatického rozpadu platby na více pohledávek / závazků.
V modulu Mzdy je obsažena např. možnost podání Dodatečného vyúčtování daní za rok 2013, zpracování Potvrzení o zdaň příjmech z DPP, vyplácení odměn v zadaných měsících či kontrola zaručené mzdy.
Pro zaměstnavatele, kteří zaměstnávají více než 50% osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců, je naprogramována reakce na legislativní změnu, kdy se s účinností od 1. 7. 2014 zvyšuje vyměřovací základ pro platbu pojistného státem za osoby, za které je plátcem pojistného stát.
V samostatném modulu „Update adresáře“ je doplněna možnost automatického stahování údajů z insolvenčního rejstříku dle RČ zaměstnanců.
V modulu Prodej lze ve výstupu faktur vydaných používat tzv. QR-kódy, které obsahují v patřičném formátu zakódované platební informace, sloužící příjemci faktury pro jejich načtení do aplikace bankovního klienta a následnou rychlou úhradu, a to bez rizika přepisu údajů jako při jejich ručním zadávání.
Dalšími novinkami jsou např. nové funkce záložky Dokumenty (včetně možnosti přímého skenování dokumentů), doplnění a zpřehlednění formuláře Avíza zásobníku (ve spolupráci s modulem Update adresáře, stahujícím automatizovaně údaje z Registru plátců Dph, Insolvenčního rejstříku, či Hodnocení firem) a mnoho dalších úprav (viz. dokument ENTRY – výběr novinek verze 7/2014).
Popis obsahu upgrade je k dispozici ve formuláři Ke stažení a také pod následujícím odkazem.
Dopis a objednávka upgrade jsou ke stažení pod následujícím odkazem.
Objednat upgrade můžete telefonicky či e-mailem na adrese: info@hjsoft.cz.