Digitální podepisování PDF v systému ENTRY

Instalace certifikátu
Certifikát je potřeba nainstalovat dle postupu popsaného dodavatelem certifikátu (certifikační autoritou). Pro digitální podepisování PDF souborů ze systému ENTRY je třeba vyexportovat certifikát do formátu Personal Information Exchange – PKCS č. 12 (PFX).

Nastavení digitálního podpisu v ENTRY
Digitální podpis lze nastavit buď ve formuláři „Tiskové výstupy“ po stisku pravého tlačítka myši na buttonu „PDF“ (Export sestavy do PDF s elektronickým podpisem) ve formuláři „Nastavení digitálního podpisu PDF“



Formulář „Nastavení digitálního podpisu PDF“ lze spustit i z formuláře „Odeslání e-mailu“ pomocí buttonu „Nastavení“ (zvýrazněno v obrázku).


V případě správné instalace certifikátu a jeho nastavení v ENTRY program při tvorbě PDF nebo odesílání e-mailu vyžaduje heslo k certifikátu (v rámci spuštěného modulu vyžaduje heslo pouze poprvé).


Upozornění:Pro podepisování dokumentů je nutné mít nainstalovaný .NET Framework verze 3.5. (v OS Windows Vista a Windows 7 je obsažen automaticky, ve Windows XP je potřeba jej doinstalovat).

Tento záznam byl přidán do kategorie Návody a postupy. Uložte si záložku.