Instalace certifikátu
Certifikát je potřeba nainstalovat dle postupu popsaného dodavatelem certifikátu (certifikační autoritou). Pro digitální podepisování PDF souborů ze systému ENTRY je třeba vyexportovat certifikát do formátu Personal Information Exchange – PKCS č. 12 (PFX).
Nastavení digitálního podpisu v ENTRY
Digitální podpis lze nastavit buď ve formuláři „Tiskové výstupy“ po stisku pravého tlačítka myši na buttonu „PDF“ (Export sestavy do PDF s elektronickým podpisem) ve formuláři „Nastavení digitálního podpisu PDF“
Formulář „Nastavení digitálního podpisu PDF“ lze spustit i z formuláře „Odeslání e-mailu“ pomocí buttonu „Nastavení“ (zvýrazněno v obrázku).
V případě správné instalace certifikátu a jeho nastavení v ENTRY program při tvorbě PDF nebo odesílání e-mailu vyžaduje heslo k certifikátu (v rámci spuštěného modulu vyžaduje heslo pouze poprvé).
Upozornění:Pro podepisování dokumentů je nutné mít nainstalovaný .NET Framework verze 3.5. (v OS Windows Vista a Windows 7 je obsažen automaticky, ve Windows XP je potřeba jej doinstalovat).