Monthly Archives: Listopad 2011

Instalace Entry na systému Windows 7

Přidáno před uživatelem Martin Roller

Instalace Entry pod Windows 7 vychází z postupu instalace ve Windows Vista. V zásadě se tedy v ničem neliší. Program se instaluje do složky EntryLocal (pokud to uživatel nezmění) a provozuje se bez aliasů v BDE (taktéž výchozí nastavení). Z …

Digitální podepisování PDF v systému ENTRY

Přidáno před uživatelem Martin Roller

Instalace certifikátu Certifikát je potřeba nainstalovat dle postupu popsaného dodavatelem certifikátu (certifikační autoritou). Pro digitální podepisování PDF souborů ze systému ENTRY je třeba vyexportovat certifikát do formátu Personal Information Exchange – PKCS č. 12 (PFX). Nastavení digitálního podpisu v ENTRY …

Ekonomický software ENTRY – distribuce upgrade 9/2011

Přidáno před uživatelem Martin Roller

Od 25.8.2011 je k dispozici nová verze našeho ekonomického software, upgrade programu ENTRY 9/2011. Verze 09/2011 přináší nové možnosti v podstatě ve všech modulech, stěžejní úpravy však přinášejí především moduly Účetnictví a Danev (např. usnadnění a zautomatizování tvorby Evidence tuzemského …

Chybové hlášení – „Table is full“

Přidáno před uživatelem Martin Roller

Problém může nastat např. při exportu většího množství dat do paradoxovské tabulky. Nápravou je v BDEAdministratoru na záložce Configuration v sekci Configuration – Drivers – Native – Paradox nastavit údaj Block size na vyšší hodnotu, kdy je pak možno vytvářet …

Chybové hlášení – „hjtemptableSestava: Field ‘DATUM_UCETNI’ not found“

Přidáno před uživatelem Martin Roller

(údaj za Field může být různý dle sestavy) Tento problém je způsoben nastavení údaje Level pro tabulky DBASE v BDEAdministrátoru. Entry tento údaj automaticky nastavuje na správnou hodnotu, ovšem z důvodů zabezpečení to není možné v OS Windows Vista. Nápravou …

Chybové hlášení – „Unknown database“, „Unable to complete network request to host Server“, „Failed to establish a connection“, „Unknown Win32 error 10060″

Přidáno před uživatelem Martin Roller

Tento problém je vyvolán nepřístupností serveru, či databáze. Důvody mohou být různé, jeden snadno odstranitelný může být zapnutý Firewall na serveru (pravděpodobně se někdy může zobrazit i jiné chybové hlášení). Pro vypnutí Firewall pro InterBase/FireBird stačí na serveru v Ovládacích …

Chybové hlášení – „Error while trying to open file“, „Not enough memory…“, „… I/O error … cannot open file …“

Přidáno před uživatelem Martin Roller

Tyto i jiné chyby mohou nastat v souvislosti s pracovními soubory InterBase (v názvu mají např. pojem SORT, ale i jiné), a to např. pokud zadaná cesta na serveru neexistuje (defaultní cesta je určena operačním systémem), nebo na ni nejsou …

Chybové hlášení – Record / Key deleted

Přidáno před uživatelem Martin Roller

Chyba se může objevit při přidání, opravě, či rušení záznamu v libovolné tabulce v Entry. Pravděpodobně se v této tabulce vyskytují v klíčových údajích (např. v adresáři firem v kódu firmy) jiné znaky, než písmena a číslice, např. „_“ (tzv. …

Chybové hlášení – Cannot attach to password database

Přidáno před uživatelem Martin Roller

Nepodařilo se otevřít datovou databázi, jejíž alias je … Problém hlásí Entry při pokusu o otevření databáze. Důvodů tohoto problému může být celá řada, jasné je, že se Interbase nedaří příslušným síťovým protokolem otevřít databázi na serveru. Může se stát, …

Provoz Entry pod Windows Vista

Přidáno před uživatelem Martin Roller

Počínaje verzí 2007.1.0.63 z 19.6.2007 je možné provozovat Entry pod OS Windows Vista se zapnutým Řízením uživatelských účtů (UAC). Instalace je téměř totožná se současnou, ale je zde pár rozdílů. Jednak v tom, že je třeba Entry instalovat mimo adresář …